جلد۱، شماره۱، بهار ۱۳۹۹
جلد۱، شماره۲، تابستان ۱۳۹۹
رابطه هوش رقابتی و جایگاه برند با در نظر گرفتن متغیر میانجی عملکرد سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو)دریافت
جلد۱، شماره۳، پاییز ۱۳۹۹
تاثیر قابلیتهای پویا، خلاقیت و قابلیتهای نوآوری بر مزیت رقابتی و عملکرد شرکت (مورد مطالعه: بانک ملی استان تهران)دریافت
جلد۱، شماره۴، زمستان ۱۳۹۹
تاثیر جستجوی اطلاعات و تعاملات اجتماعی بر تقویت برند با نقش میانجی درگیری با برند در محصولات شنلدریافت
بررسی ارتباط جامعه برند آنلاین، کیفیت رابطه نام تجاری و وفاداری به نام تجاری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت هواپیمایی سیر و سفر اردبیل)دریافت
جلد۲، شماره۱، بهار ۱۴۰۰
بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر متغیرهای درونزای قابلیت های شرکت و خلق ارزش مشترک و تأثیر آنها بر مدل ارزش ویژۀ برند آکردریافت
شناسایی و اولویت بندی برند مقاصد گردشگری ادبی کشور با استفاده از تکنیک های SWARA و WASPAS (مطالعه موردی گردشگران خراسان رضوی)دریافت
مطالعه ای بر تاثیر رسانههای اجتماعی در تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰دریافت
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر شادکامی و هویت سازمانی با نقش تعدیلگر ویژگیهای شخصیتی کارکنان حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکیدریافت
تاثیر قابلیت های بازاریابی و استراتژی های منابع انسانی و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیلگر استراتژی بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت ایران مال استان تهران)دریافت
بررسی تأثیر تأمین مالی از طریق استقراض بر مدیریت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهراندریافت
جلد۲، شماره۲، تابستان ۱۴۰۰
بررسی مدیریت ایمنی ساخت و سازهای خارج از محدود طرح هادی روستایی و عملکردکمیسیون ماده ۹۹ ساخت و سازها مطالعه موردی: دشت ارژن فارس در سال ۱۳۹۹دریافت
بررسی تاثیر بازاریابی آنالین (دیجیتال) توسط رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کنندگان پوشاک در اردبیلدریافت
نقش پراکندگی بین شرکتی قابلیت های بازاریابی بین المللی در استراتژی بازاریابی و پیامده های کسب و کاردریافت
بررسی تاثیر رهبری امنیت مداری بر سالمت روان و کاهش رفتارهای انحرافی کارکنان دادگستری استان فارسدریافت
جلد۲، شماره۳، پاییز ۱۴۰۰
بررسی اثرات طراحی و صفحه آرایی فروشگاه آنالین و جو آن بر قصدخرید مشتریان( مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی آدینه بوک در شهراصفهان )دریافت
نقش توانمندسازی منابع انسانی در توسعه اقتصاد مقاومتی در سازمانها: مطالعه موردی(دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز)دریافت
جلد۲، شماره۴، زمستان ۱۴۰۰
جلد۳، شماره۱، بهار ۱۴۰۱
بررسی هوش معنوی و سطح رضایت مشتریان هتل با نقش میانجی اخلاق اسلامی (موردمطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره مشهد)دریافت
شناسایی خطرات و ارزیابی ریسکهای ایمنی در صنعت ساختمان با روشهای تصمیمگیری چند معیاره (MCDM )در محیط های فازی (مطالعه موردی:پروژه های ساختمانی شهر شیراز)دریافت
هوش رقابتی و ارتقاء جایگاه برند با در نظر گرفتن نقش میانی عملکرد سازمان (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)دریافت
جلد۳، شماره۲، تابستان ۱۴۰۱
بررسی همبستگی بین رفتارهای ضد خدمت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی کارکنان در شعب بانک ملت شهر کرماندریافت
بررسی نقش و جایگاه خالقیت و نوآوری در تولید دانش بنیان مربوط به شرکت های تولید کننده سیمان (مطالعه موردی شرکت سیمان خزر)دریافت
جلد۳، شماره۳، پاییز ۱۴۰۱
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و یادگیری سازمانی بر بهبود عملکرد کارکنان با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط استان تهران)دریافت
بررسی رابطه ارتباطات داخلی در قالب گفتگو با رفتارهای ایمن کارکنان از طریق روابط اشتراکی، کارآمدی و تهدیدات درک شده در دوران اپیدمی کرونا (مورد مطالعه: شرکت برق منطقه ای یزد)دریافت
جلد۳، شماره۴، زمستان ۱۴۰۱
تاثیر نوآوری سبز بر عملکرد مالی شرکت نفت با نقش تعدیلگر بهای محصول (مورد مطالعه: مناطق نفتی جنوب)دریافت
ارزیابی فاکتورهای موثر بر کیفیت زندگی کاری و میزان اثرگذاری آن در بهره وری سازمان (مطالعه ی موردی: پتروشیمی مارون)دریافت
بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی در شرکت های پروژه محور با نقش میانجی یادگیری سازمانی و نوآوری (مورد مطالعه: شرکت مارون کاران)دریافت
جلد۴، شماره۱، بهار ۱۴۰۲
بررسی تاثبر وی›گی های خدمات نوآوری بازاریابی پایدار بر نگرش و رفتار مصرف کننده با نقش میانجی ارزش درک شده توسط مصرف کنندهدریافت
شماره های پیشین نشریه